-Radyoyu ilk dinlediğiniz zaman ne hissetiniz ?

En başta geldiği zaman anlam verememiştim ama heyecanlanmıştım. sonrasında radyoyu keşfettiğim zaman yararlı bir şey olduğunu fark ettim. 



-Ne gibi yararları olduğunu düşünüyordunuz ?

Kitle iletişim aracı olarak dünyada ve bulundugumuz ülkede yaşayan insanların eğitim seviyesi fark etmezsizin  bir şeylere ulaşmanın kolay olduğunu farkettim



-Buna bir örnek verebilir misiniz ?   

Akrabalarımdan okuma yazma bilmeyenlerin bile artık daha dünyadan haberli olduklarını fark ettim.
bu durum hem dünyamızın hem ülkemizin daha farkındalıklı olmasını sağladı .



-Radyonun ülkemizde yaygınlaşmasıyla ne gibi farklılıklar olduğunu özetle anlatır mısınız ?
aslında çok farklılıklar oldu , herkes yaşadığı ülkedeki gelişmeleri ve sıcak haberleri biliyordu ve ailelerle daha farklı vakit geçiriliyordu.

O zaman çok teşekkür ederim sağolun gayet verimli bir röportajdı..
rica ederim.

Yorumlar